top of page

אתגר בר/בת מצווה

מטיילים מספרים
תיאור כללי

מאז ומעולם היה טקס בר המצווה שילוב בין משמעות דתית לבין מסע התבגרות של נערים במגוון תרבויות בעולם. ההתמודדות עם אתגר, המאמץ וההצלחה הם חלק בלתי נפרד מהבנייה של תחושת המסוגלות. תהליך זה הוא אולי הסימן המובהק ביותר במעבר מילדות לבגרות.

אנחנו בטרקינג ישראל מציעים לכם לשלב את העוצמה שבתחושת ההישג והמימוש העצמי, עם חויה ציונית ארצישראלית ושייכות לעם היהודי. במדבר, בהרי הגליל או במרחבים הקסומים של רמת הגולן, ניקח אתכם אל הפינות הנסתרות ביותר של ארץ הקודש, המקומות ההיסטוריים בהם אבותינו ערכו לילדיהם טקסי התבגרות לפני אלפי שנים.

צוות טרקינג ישראל בשיתוף עם חברת רוג'ום, מורכב מאנשי מקצוע מהמנוסים והמקצועיים בארץ בתחומי השטח, בניית התוכן, וההפקה, יצרו עבורכם חוויה מדהימה.  הילד המתבגר יחווה הרפתקאה מאתגרת שתחקק בזכרונו כחווית התבגרות עמוקה ומיוחדת, שבסופה יתאחדו כולם לאירוע בהשתתפות המשפחה והחברים הקרובים.

כחלק מהתהליך, ילד בר המצווה חווה תחושת העצמה אישית דרך הליכה בשטח פראי וביצוע משימות התבגרות שונות ומיוחדות. ההרפתקאה כוללת התמצאות בשטח וניווט, הישרדות והתמודדות בת כמה שעות בליווי מדריך צמוד, כל זאת כמטאפורה לאתגר של מציאת הדרך האישית של הנער בחייו הבוגרים.

עצמאי במדבר עם חבריו הטובים ביותר, יחווה חוויות שישא עימו כל חייו ויקבלו פרספקטיבה מיוחדת כאדם מבוגר. אלו יחקקו בזכרונו כחווית חיים מעצבת ובונה לצד חיבור בלתי אמצעי לארץ ישראל ולתחושת שייכותו לעם היהודי , במקומות שבהם ילדים מתבגרים עברו תהליכים רוחניים ואישיים מזה אלפי שנים.

בסוף ההרפתקאה בעיניים נרגשות, יחכו המשפחה והחברים ויקבלו את פני הילד המתבגר באחד מרגעיו המשמעותיים בחיים באירוע יוקרתי בלב הטבע.

 

מי לא חלם, מאז הולדת בנו, על מה יברך אותו ביום בר המצווה?

בסוף היום המיוחד, רגע לפני שהשמש שוקעת, על רקע הנוף הפראי והמיוחד אחרי יום חוויתי ומלא משמעות יגיע הרגע הנכון לברכה משמעותית ותפילה משותפת להמשך דרכו של היקר לכם מכל בנוכחות בני משפחה והחברים הקרובים ביותר. 

 

חברת טרקינג ישראל הינה חברה עם מוניטין של למעלה מ-5 שנים המתמחה בתכנון והדרכה של טיולי שטח ייחודים ועבודה עם נוער וצעירים מהארץ והתפוצות.

 

חברת רוג'ום מתמחה למעלה מעשור בהפקת אירועים ברמה הגבוהה ביותר במגזר הפרטי ובמגזר העסקי לחברות הגדולות ביותר במשק. מאז הקמתה בשנת 2007 ביצעה החברה מאות חתונות ואירועים יוקרתיים בכל רחבי ישראל . האוכל המוגש באירועים הינו כשר למהדרין, לרבות נוכחות של משגיח כשרות בשטח. האוכל המוגש הינו אוכל גורמה ומוגש בכל פינה עליה תחלמו בארץ ברמה של מלון 5 כוכבים.

 

About us

נעה קידר תדמור בעלת חברת טרקינג ישראל, הינה בוגרת תואר בלימודי א"י וגיאוגרפיה, עם נסיון והכשרה בחינוך בלתי פורמאלי מעל 15 שנים. כבר בצעירותה החלה לעסוק בתחום השטח והשדאות, בשירותה הצבאי עסקה בתפקידי שטח מסווגים הכללו מיומנויות הישרדות, ניווטים, ניתוח מפות ויכולות סיירות, ובהמשך פתחה את חברת הטיולים טרקינג ישראל אשר מוציאה טרקים ייחודים וטיולים בארץ ובעולם. נולדה בירושלים, גדלה בחיפה, התבגרה בתל אביב ומתגוררת כיום בקיבוץ כפר החורש בצפון הארץ עם בעלה הטרי.

 

יואב דרדיקמן, גדל בעיר העתיקה בירושלים. את דרכו המקצועית החל ב - 2007 בליווי של פעילויות שטח שנבנו עבור מנהלים בכירים במשק בשיתוף עם פסיכולוגים בעלי שם עולמי. כיום כמנכ"ל ובעלים של חברת רוגום הוא חתום עם הפקות ענקיות של עשרות אלפי משתתפים, מפיק אירועים עבור מוסדות אקדמיים מהארץ ומחו"ל ומלווה עשרות זוגות בשנה ביומם הגדול. נוסף לרוג'ום, בבעלותו גם  חברת קייטרינג שמפעילה מתחם אירוח גדול בצפון הארץ. את שירותו הצבאי עשה ביחידת הקומנדו של חיל האוויר והוא מתגורר היום עם אשתו ושלושת ילדיו בזכרון יעקב, מושבת יין קסומה דרומית  לחיפה.

דרישות קדם

יצר הרפתקנות, חשיבה מחוץ לקופסא, מתאים לבני או בנות מצווה, חבריהם הקרובים ובני משפחותיהם.

איך נרשמים?

צרו קשר ונשמח לבנות בעבורכם את האירוע המושלם.

עלות הטיול
bottom of page