top of page

טרקים למיטיבי לכת

מטיילים מספרים

עם נעה אני מטייל כבר מבית הספר היסודי, כשעוד הלכנו עם נעלי “Hike” וישנו בשקי שינה שההורים קיבלו מתנה עם חבילת נייר טואלט "לילי". זה לא הפריע לנו לחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה, פעם בחודש לפחות, ובמשך כל השנה. בקור, בחום, בגשם, מתחת לצל כאפייה במדבר יהודה או בתוך מערות שלג בחרמון.

חוויית הטיול עם נעה היא עוצמתית ומפעימה, ובו בזמן שקטה ושלווה, מלמדת ומעשירה. נעה היא מדריכה בחסד- מקור סיפורים וידע בלתי נדלה, אותו היא מצליחה להעביר פעם אחר פעם באותה ההתלהבות- כאילו זה הטיול הראשון שהיא מדריכה.

צאו לטייל עם נעה, ותרוויחו טיול בלתי נשכח.

גלעד יוגב

טיילתי עם נעה בנגב, בטיול שנמשך שלושה ימים.

מעבר למסלול שהיה מדהים ביופיו ומותאם לכל המשתתפים, המערך הלוגיסיטי המקיף, והאווירה הכיפית ששררה, נעה הנעימה את הטיול בהסברים מרתקים ועניינים,

נעה הייתה מקסימה ומסבירת פנים,

ופשוט דאגה כל הזמן שכולם יהיו מרוצים.

זה היה טיול סופר חווייתי ואני ממליצה לכל מי שיכול ומחפש הרפתקאה קצרה ומגניבה- שייקח את נעה בתור מורת דרך ואת חברת טרקינג ישראל בתור המעטפת הלוגיסטית.

יאללה לטייללל!!!

מיה תדמור

תיאור כללי

אוהבים לישון בשטח? להרגיש את הלב נרגע אחרי יום טיול ארוך, בצפייה במיליוני הכוכבים בשמיים? זה המקום שלכם.

גם אם לא טיילתם הרבה זמן, גם אם הטרק האחרון שלכם היה בדרום אמריקה בטיול אחרי הצבא, זה הזמן שלכם לבחור בעצמכם. בשגרת החיים העמוסה, משפחות, עבודה, לא תמיד קל למצוא את הזמן לצאת לטייל, במיוחד אם לא קל למצוא שותפים לטיול...

הגעתם למקום הנכון. יש עוד הרבה אנשים בדיוק כמוכם.                     

אם אתם רוצים לצאת אל הטבע, להכיר אנשים מדהימים, לאכול אוכל מעולה תחת כיפת השמיים, לצחוק, לשחות, לטפס על הרים, להתגלגל בדיונות, להרגיש כמו ילדים שוב... פשוט תבחרו, ותגיעו. טיולים ברמה גבוהה, למיטיבי לכת ואוהבי לכת, בהרשמה פתוחה.

דרישות קדם

אהבה לטבע ולשטח, ראש פתוח ורצון להכיר אנשים חדשים, בריאות פיזית, יכולת הליכה של עד 18 ק"מ ביום וחתימה על אישור רפואי.

איך נרשמים?

מועדי ומיקום הטיולים יפורסם בקרוב, כך תוכלו לבחור את הטיול המתאים לכם ביותר ולהירשם.

עלות הטיול

עלות הטיול תפורסם עם פרסום מסלול הטיול, בהתחשב בגורמים כגון: מספר ימי הטיול, מספר משתתפים מינימלי ומקסימלי, הקפצות ציוד ומענה לוגיסטי למהלך הטיול וגורמים נוספים.

מפה לשם
מפה לשם

15/11/18

bottom of page